Vážení zákazníci, dovoľte, aby sme Vás s blížiacimi sa sviatkami informovali, že posledný deň, kedy pracuje náš tím v tomto kalendárnom roku je 20. 12. (piatok) do 14:00. Počas všetkých nasledujúcich pracovných dní si celý náš tím čerpá dovolenku. Do práce sa vrátime 7. 1. 2025 (utotok). Ďakujeme za prejavenú dôveru a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu. Veselé Vianoce a šťastný nový rok praje tím Pitbike.sk

Rozdiel medzi S a L karburátorom

Rozdiel medzi S a L karburátorom

V prvom rade je potrebné spomenúť, že pri rozdelení S a L ide o PZ karburátory (šupatkové), častokrát práve o konkrétny karburátor PZ19, či už s páčkovým alebo lankovým sytičom. Tento karburátor sa najčastejšie používa pri ATVPitbike s motorom 110cc/125cc. Dá sa povedať, že karburátory s označením S a L sú konštrukčne takmer identické. Rozdiel medzi týmito karburátormi spočíva v umiestnení prepadového ventila paliva.

Umiestnenie tzv. ventila, na ktorý sa nasadzuje prepadová hadička na prepad paliva je pri spomínaných karburátoroch nasledovné:

  • karburátor typ S – prepad je umiestnený vodorovne v smere prúdenia zmesi ku kolenu karburátora,
  • karburátor typ L - prepad je umiestnený vodorovnesúbežne s vypúšťacou skrutkou.  

Ďalším produktom, ktorý má označenie S a L je koleno karburátora, ktoré slúži ako spojovací článok medzi karburátorom a motorom. V prípade použitia kolien karburátora S a L na spomínané karburátory zasa platí nasledovné:

  • koleno karburátora typu S – je možné použiť iba na karburátore typu S,
  • koleno karburátora typu L – je možné použiť na karburátoroch typu S a L.

V určitých prípadoch je možné použiť aj iné kolená na spomínané karburátory, štandardne však platí vyššie uvedené.